لیست با ارزش ترین برندهای جهان

معرفی کامل فیش پرینتر Delta t80
معرفی کامل دستگاه چاپ فیش و فاکتور Delta مدل T-80
آگوست 3, 2017
نمایشگر مناسب برای سیستم مدار بسته
ویژگی های نمایشگر و مانیتور عالی برای سیستم مداربسته
آگوست 4, 2017

لیست با ارزش ترین برندهای جهان

لیست با ارزش ترین برندهای جهان

لیست با ارزش ترین برندهای جهان

طبق اخبار و لیستی که از برندهای برتر جهان منتشر شده است نشان میدهد شرکت های فناور ارزش بالاتری نسبت به باقی برند ها دارند و رتبه اول تا پنجم را به خود اختصاص داده اند. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را دنبال کنید.

لیست با ارزش ترین برندهای جهان

البته تا چند سال پیش برندهایی چون کوکاکولا و مارلبرو از پرچمداران برترین برندها بودند ولی رشد فوق العاده بالای تکنولوژی باعث با ارزش بودن برندهای تولید کننده و فناور شده است.

این برندها بر اساس میزان اعتماد مشتری منتشر شده است و به این معنا که هر شرکتی سود بالاتری داشته باشد یعنی کاربران به این شرکت اعتماد دارند و در لیست رتبه بهتری خواهند گرفت.

لیست زیر ۲۵ برند برتر در سال ۲۰۱۷ را نمایش می دهد.

لیست با ارزش ترین برندهای جهان

این مقایسه توسط شرکت BrandZ Top 100 Global Brands انجام شده است که در مقایسه خود ۱۰۰ هزار برند را در ۴۵ کشور مطرح بررسی کرده است و اصول مقایسه این شرکت مشتری محور بودن است.

همچنین این شرکت اعلام کرده بود که برندهای چینی به شدت در حال رشد هستند و چینی ها در سال ۲۰۰۸ تنها ۴ برند برتر داشتند که این رقم در سال های اخیر به ۱۲ رسیده است که مهم ترین این برندها هواوی و علی‌بابا می باشد.

به طور کلی ارزش این برندها در سال ۲۰۱۷ , ۳٫۶ تریلیون دلار می باشد که این مبلغ از درامد ناخالص داخلی کشور آلمان که بزرگترین کشور اقتصادی است , بیشتر است.