با حرکات چشم ویندوز ۱۰ را کنترل کنید

مزایا و کاربرد نرم افزار حسابداری هلو فروشگاهی پیشرفته کد ۱۳
آگوست 2, 2017
معرفی کامل فیش پرینتر Delta t80
معرفی کامل دستگاه چاپ فیش و فاکتور Delta مدل T-80
آگوست 3, 2017

با حرکات چشم ویندوز ۱۰ را کنترل کنید

با حرکات چشم ویندوز 10 را کنترل کنید

با حرکات چشم ویندوز ۱۰ را کنترل کنید

طبق اخبار منتشر شده در اپدیت جدید ویندوز ۱۰ کاربران قابلیت کنترل ویندوز با استفاده از حرکات چشم را بدست خواهند آورد. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را دنبال کنید.

با حرکات چشم ویندوز ۱۰ را کنترل کنید

پیش از این قابلیت کنترل چشمی ویندوز ۱۰ در نسخه آزمایشی آن منتشر شده بود و حالا مایکروسافت به دنبال عمومی کردن این قابلیت است که  طبق برنامه ریزی های انجام شده این نسخه از ویندوز در پاییز عرضه خواهد شد که علاقه مندان می توانند از این نسخه استفاده کنند.

این آپدیت Windows ۱۰ Fall Creators Update نام دارد و ظاهرا برای کنترل حرکات چشم به دستگاه جانبی خاصی نیاز دارد که یکی از آن ها Tobii 4C camera نام دارد.

پیش از این یک شرکت سوئدی از فناوری کنترل چشمی خود رونمایی کرده بود که Eye Tracker ۴C نام داشت و این شرکت قصد داشت تا فناوری خود را بر روی دستگاه های مختلف مانند نمایشگر ها اضافه کند.

این فناوری محل نگاه کاربران را رد گیری میکند و برای سهولت استفاده معلولین و افراد نا توان میتواند بسیار کارامد باشد. این فناوری امکان کنترل ماوس , کیبورد و تبدیل صدا به فرامین را به استفاده کنندگان می دهد.

از ژوئیه ۲۰۱۵ که برای اولین بار ویندوز ۱۰ عرضه شد تا به امروز اپدیت های فراوانی برای این ویندوز منتشر شده است ولی بنظر می آید نسخه ای که در پاییز منتشر خواهد شد مهم ترین قابلیت را به همراه دارد و میتواند بسیاری از کاربران را برای استفاده از ویندوز ۱۰ شرکت مایکروسافت تشویق کند.

ولی مسئله قیمت دستگاه سخت افزاری مورد نیاز برای این قابلیت نیز تاثیر بالایی در میزان استقبال و استفاده از این قابلیت ویژه دارد و ممکن است این دستگاه با قیمت ارزانی عرضه نشود.

اخبار و اطلاعات تکمیلی در صورت انتشار در سایت قرار خواهد گرفت.